Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Τhe most Beautiful woman in the world is You!!!!!

Συμφωνώ απόλυτα κι εγώ μαζί σου  Estée!!!..


Και φυσικά μιλάμε για την γυναίκα που κρύβεται πίσω από την επανάσταση της βιομηχανίας της ομορφιάς παραπάνω από 60 χρόνια..


Δεν υπάρχουν άσχημες γυναίκες,μόνο γυναίκες που δεν περιποιούνται τον εαυτό τους!


 Με αυτά τα λόγια η Josephine Esther Mentzer όπως  είναι το κανονικό όνομά της,εφοδιασμένη με πίστη και μόνο 4 προιόντα προσπαθούσε να πείσει τις 
γυναίκες όχι μόνο να αγοράσουν το προιόν αλλά να ''αγγίξει''την πελάτισσα..

Μεγαλωμένη στο Queens(New York) από Τσέχο πατέρα και Ουγγαρέζα μητέρα και με την βοήθεια του χημικού θείου της η Esty όπως την φώναζε χαιδευτικά η γιαγιά της  παρουσίαζε τα προιόντα της σε  ξενοδοχεία και σε σαλόνια ομορφιάς. Πάντα ήθελε να ασχοληθεί με τον κόσμο της ομορφιάς ...και τα κατάφερε!!!!


Δεν έφτασα εδώ που είμαι επειδή το ευχόμουν ή το ήλπιζα,αλλά γιατί δούλευα γι'αυτό..έτσι συνήθιζε να λέει στο προσωπικό της .

,
Ακόμη κι εγώ από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου πάντα βρισκόταν μία ενυδατική της που χρησιμοποιούσε η μητέρα μου καθε βράδυ..πήγαινα κρυφά την άνοιγα και θυμάμαι πόσο όμορφα μύριζε!..Επίσης ένα καλοκαίρι που μου είχαν φέρει δώρο ένα καταπληκτικό lip gloss με άρωμα φράουλας!Καθώς και τα κραγιόν της!!!...
Εντάξει δεν υπήρχαν...


H Estee ήθελε να απεικονίζεται μια προσιτή ομορφιά στα προιόντα της,χρησιμοποώντας σούπερ μόντελς με φυσική ομορφιά  και η ίδια ήθελε το λογότυπο των προιόντων της να είναι χρώματος μπλέ καθώς πίστευε ό,τι θα ταίριαζε με την διακόσμηση των περισσότερων μπάνιων και υπνοδωματίων.




''ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΕΙΞΩ ΣΕ ΟΣΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΟΜΟΡΦΕΣ''
ESTEE LAUDER




Αρώματα,lip gloss,κρέμες και ότι άλλο χρειαζόμαστε εμείς οι γυναίκες για να διατηρούμαστε όμορφες θα τα βρούμε στα αγαπημένα μας Sephora . 

γιατί, ΝΑΙ το πιο όμορφο πρόσωπο στον κόσμο είναι το δικό σου! 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου